od vydavatele: „29. srpna 2005 hurikán Katrina zařval do New Orleans v Louisianě a uvolnil torrent větru a vody, který navždy změnil krajinu. V následujících týdnech bylo mnoho lidí a zvířat zachráněno z městského města. 8 Státní hurikán Kate je nezapomenutelným příběhem silného pouta mezi psem skotu zachráněného ze střechy a ženou, která by se jí nevzdala.

Srdečně okouzlující příběh o cestě Kate po Katrině je důkazem vůle a vytrvalosti domácího psa a lidského ducha! Když dělají tu odvážnou cestu společně, nové světy se otevírají pro Jenny a Kate, vynikající přeživší a učitel. Výjimečná cesta Kate, příběh lásky, odvahy a soucitu, inspiroval spoustu dalších. Její dědictví je záchranná síť, která dnes pomáhá psům po celé zemi. “

Zjistil jsem, že tato kniha je velmi dojemná. Účty autorovy zkušenosti, které pomáhají s záchrannou prací bezprostředně po Katrině, byly pro mě střetální a těžké číst, ale zároveň inspirativní. Díky bohu pro lidi, jako je Jenny, a tak spousta dalších, kteří po této katastrofické události upustili všechno, aby pomohli zvířatům v nouzi. Kniha je také příběhem o tom, jak jeden pes může změnit člověka způsobem, který nikdy neočekávali. Když se Jenny stává mnohem více a mnohem více zapojena do záchranných prací, vytváří pouta s ostatními, psy i lidmi, které ji mění na základní úrovni. Vždycky se těším na čtení knih o tom, jak zvíře ovlivňuje život lidí, s nimiž přicházejí do styku – tato kniha je přitažlivým a dojemným příspěvkem k tomuto žánru.

Mnoho informací o knize a o Jenny Pavlovic najdete na

Ingrid King