, když mě Tom Nazdiola, vývojář hudby, můj mazlíček, kontaktoval o vyhodnocení některé hudby, kterou vytvořil speciálně pro zvířata, aby nabízela pohodlí a uklidňující úzkost, byl jsem fascinován, byl jsem fascinován .

Hudba Nazdioly, od filmové hudby po sborové a orchestrální kousky, byla provedena po celém světě a vysílala na národní i mezinárodní úrovni v rozhlasovém a televizním. Ale to, co mě opravdu upoutalo, bylo to, že Tom sloužil jako jeden z hlavních umělců pro Disneyho oceněné dítě Einstein CD a DVD na mnohem více než 10 let. Tyto CD a DVD jsou vyvíjeny tak, aby osvětlily a bavily děti všech věkových skupin. “Vždycky jsem byl fascinován účinky hudby na lidi,” říká Tom, “a já jsem byl zvědavý, jak zejména klasická hudba ovlivňuje zvířata – zejména ty, které trpí úzkostí.”

Studie ukázaly, že domácí zvířata reagují příznivě na klasickou hudbu v situacích vyvolávajících stres a po několika minutách poslechu obvykle vklouznou do velmi mírumilového a vyrovnaného stavu mysli. Jedna studie na Colorado State University se dokonce podívá na to, jak může klasická hudba pomoci přimět veterinární odhlášení méně stresující.

Nazdiola zjistila, že je nezbytné používat hudbu, která udržuje uklidňující dynamiku od začátku do konce, což není případ mnoha klasické hudby „off-the-shelf“. Uspořádání hudby na My Pet CD obsahuje měkké klavír a řetězové verze klasických kusů a byla reorchestrována pomocí uklidňujících zvuků, akordů a harmonií. Do těchto CD jsem naprosto zamilovaný.

Tom mi poslal tři CD: Mellow Melodies, Classic Cuts a Holiday Treats. Nemohu s jistotou říci, zda jsou Allegra a Ruby, když hraji na CD, mnohem více nepřekonatelné, ale nejsou to přesně vedou stresující životy, které by začaly. Ale mohu vám říci, že se po poslechu cítíte klidnější a mnohem klidnější, a nepochybuji o tom, že tyto ohromující výběry budou fungovat na stresovaných kočkách. A protože naše napětí ovlivňuje naše domácí mazlíčky, jsem pro něco, co uklidňuje kočky i jejich lidi.

Právě teď si obzvláště užívám CD s dovolenou. Během prázdnin mám malý rituál: každou noc předtím, než jdu spát, trávím asi půl hodiny v tichém rozjímání. Vypínám všechna světla v obývacím pokoji s výjimkou těch na stromě a jednoduše sedím u stromu a potěším světla, ozdoby a hluboký pocit míru, které tyto okamžiky přinášejí. Ruby se ke mně obvykle připojí v klíně; Při velmi vzácných příležitostech mě Allegra také zdobí s časem kola. Ohromující uspořádání prázdnin se stala jednou z mých oblíbených CD, které hrály v té době.

Kterýkoli z těchto CD by vytvořil skvělý dárek pro milovníky koček na vašem seznamu. Ve skutečnosti byste mohli udělat malý relaxační dárkový balíček pro kočky a lidi na vašem seznamu kombinací CD s malým catnipem pro kočičky a nějaké odvíjející se koupelové soli nebo čaj pro člověka.

Pro více informací, poslouchat vzorky a nákup, podívejte se na musicmypet.com.

Tyto CD mi byly zaslány MusicMypet. Přijímání bezplatných kopií neovlivnilo můj recenze.

Ingrid King